En helt vanlig tisdag.

Hade så bråttom imorse att jag inte ens hann göra stora bokstäver. Hehe. Inte min grej att börja meningar med små bokstäver. Men nu blev det så ;) 

Kom precis hem från täby centrum, Emelie skulle hämta ut sina skor som varit på omklackning så jag följde med henne för jag hade inget bättre för mig. Fick med mig riskakor och naturgodis hem *Thumbs up*

Idag träffade vi våran nya svenska lärare (som vi ska ha tills våran ordinarie kommer tillbaka, typ jul) Han är ju hur bra som helst! Och hur skön som helst! Har kommit fram till att jag tycker bättre om manliga lärare tror jag. Har lättare att lära mig saker då, sen finns det ju såklart undantag! Hehe.

Fick en skrivuppgift på svenskan men jag har lite beslutsångest. Vi ska skriva om ett minne och beskriva det väldigt detaljerat och så att man kan känna det som personen känner. Har ett minne som jag skulle kunna beskriva så sjukt bra, så detaljerat, för jag vet typ hur det kändes, varje sekund. Men det är låt oss säga "lite" privat. Så nu kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska ta det eller ett annat. Kommer säkert att bli ett annat. Men det blir ju lite synd för jag hade kunnat beskriva det där så bra. Men men, livet är hårt sa den dödfödde (nu blev du stolt eller hur, Emelie?!) 

Funderar på vad jag ska äta till middag och har inga läxor till imorgon.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback