The nightmare before christmas (klyftig, bara för att vi ska klä min julgran imorgon)

Drömde en mardröm. Saknar mina föräldrar. Vill bara höra deras röster nu i alla fall, sån är jag. Måste bara försäkra mig om att mardrömmen inte var på riktigt. Det vet jag redan. Men som sagt, sån är jag. Drömde att någon förstörde min gitarr förut en gång, var tvungen att titta och känna på den i 20 minuter innan jag kunde andas igen. Och det var en gitarr. Tror ni man kan ringa till sina föräldrar den här tiden på dygnet och bah: Hej, ville bara höra att du lever. Kanske inte. Jag kan inte sova i alla fall. Klockan är alldeles för ohälsosamt mycket och jag tror jag tittar på "hipp hipp hora" istället. Jag vill ändå inte sova nu. Jag hatar mardrömmar. Speciellt när de gör ont. För mina mardrömmar kommer alltid tillbaka. Trevligt, eller..?

Den här är bra, och den gör ont. På ett bra sätt. Musik som känns:


Kommentarer
Postat av: linas mamma

mammas telefon har ingen tidsgräns !! kram från mamma och pappa ps. pappa satt och fikade halv fyra och jag gick och la mig tio i tre d.s

bamse kramar från oss

2010-11-28 @ 13:57:51
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback