Jag är klar, now I'm off to bed.









Efter någon timmes hårt skolarbete tänker jag nu gå och lägga mig ;) Blev faktiskt nöjd med mina skisser, kommer ju säkert inte lyckas åstadkomma det här ute i cyberspace dock.. men det var ju ett annat problem. Den dagen, det problemet. (synd att det är senare idag bara..om man ska vara noga med vad klockan är) 

Förresten, sidan jag hittade de där finfina tröjorna på. De har öppnat en affär i Täby centrum och jag såg alla de där finfina sakerna på riktigt idag. Ville dö lite (läs: MYCKET) Men Vanja fick ut mig. Min ekonomi klarar ändå inte det. Tyvärr. Men fina det var de! (och det är min nya favoritbutik) 

God natt.

Kommentarer
Postat av: PAPPSEN

vilken snygg t-shirt

2010-11-25 @ 16:16:46

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback