Godmorgon världen

Jag är vaken! :) Det är inte Emelie och Vanja, varför är jag vaken då?

Jo, för att det är måndag den 1 november vilket betyder att jag kan ladda ner McFlys nya skiva!! :D 
Dock samarbetar ju inte mitt internet speciellt bra, verkar som att jag har suttit för mycket (hoppas det blir bättre när jag har varit i Sveg och inte använt det på några dagar) så jag har lyckats ladda ner 3.1MB av 45.6MB...trevligt. Jag säger bara det, samarbetar inte det här, då hamnar vi på McDonalds. Sorry Emelie och Vanja. Men that's life när man umgås med mig ;) Men jag sa det igår också så de kanske är förberedda ;) 

Nu blev det 3.3 :D Långsamt går detta framåt. 


Jag, just nu. Jag ser flintskallig ut :D Haha. 

Förresten, nu blev det 4.2


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback