Någon kommer med solsken till mej

Känner att jag verkligen borde skärpa mej med bloggandet nu alltså. Men jag vet att det inte kommer att funka, jag känner helt enkelt inte för att sitta vid datorn längre ;)
Istället ägnar jag min tid åt att jobba 08.30 - 15.00 och sen spenderar jag i stort sett resten av tiden med att läsa "Sanningens svärd" serien som jag totalt har fastnat i eller så målar jag på min tavla. Och lever på hoppet om att kunna ha den på väggen utan att vilja skratta åt mej själv.
Men just idag känner jag för att göra något annorlunda och spontant, så nu är det dags att snida om från arbetskläder och sen blir det glass med Marren.
Ha det bra under tiden!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback