Stugan

Nu tänke jag lite snabbt och kort sammanfatta tiden i stugan.

Ida och Tomas var redan där när vi kom eftersom de redan hade varit där i några dagar och åkt skoter och sånt.
Jag, mamma och pappa åkte dit på torsdagen. Sen slappade vi mest i stugan hela tiden, skönt.


Vi eldade ljus, min sida var finare än mammas dock ;) HAHA ;)

 
Sen råkade det kanske rinna över lite stearin. Det tog ett tag innan jag och Ida fattade att vi behövde en tallrik. Vadå servetter funkar väl lika bra? ;)


Mamma är glad <3


Pappa och Tomas kunde inte låta bli, de var tvungna att få skjuta en varsin raket vid typ 10 ;)


Det var riktigt kallt ute när vi skulle skjuta raketer.. och ingen trumpet blev det i år heller. Det brukar alltid vara någon som spelar nationalsången på trumpet vid tolv, men det hördes inte i år. Synd.



Gott nytt år!


Vi spelade mycket kort under de här dagarna. Och vad säger ni om mina kort? xD




Vi bowlade, mamma vann. Jag förlorade... Men jag gjorde den första striken!! (viktigt det där)


Bowling skor måste ju verkligen vara världens "snyggaste" skor..


Det är alla bilder jag orkar lägga in. Vi har alltså i stort sett:
Spelat spel (Jag vann familje geni båda gångerna, delad med Tomas andra gången dock), spelat kort, spelat tv-spel, eldat, spelat gitarr, kollat på tv, varit på trapper, spelat bowling och bara umgåtts.

Nu dampar tangentbordet och jag ska fortsätta med mitt the big bang theory maraton.
Ha det bäst.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback