"Kuckeliku"

Hej hej.
Idag klev man upp tidigt ska ni veta. Jag vaknade före klockan, helt själv, klockan 06.15. Jag har dock en förklaring.

Igår så skrev jag ju att jag kände mej helt slut. Detta resulterade i att jag somnade när jag skulle kolla på Pirates of the Carribean. Jag kommer ihåg att The Black Pearl kom till Port Royal och att Elizabeth bad om "Parlamentering" sen kommer jag inte ihåg något mer förns Jack och Will är påväg till skeppet de ska "utnyttja" (the Dauntless eller något sånt) för att komma åt the interceptor. Ni vet när de går under vattnet med en eka typ.

Fast jag kommer inte ihåg att de tog interceptor så jag måste ha somnat där ungefär. Och då var klockan ca 19.45. Och sen sov jag tills imorse. Så nu skulle man ju i alla fall kunna påstå att jag har vänt tillbaka dygnet ;)

Nej nu är det väl dags för frukost, eller vad säger ni?

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback