Det är en ny dag imorgon

Hej hej,
min förkylning har blivit värre.. utifall det finns någon som bryr sej ;)

Imorgon börjar det en ny kille i våran klass, han heter Kristoffer. Vi får väl se hur det går..

Efter två filmer och minst 10 glas oboy (som helt klart än min tillfälliga favoritdricka, förutom cola, för den gills inte. För den är så överlägsen, och man kan inte dricka cola varje dag, eller, jo, men ni fattar.) så börjar ögonlocken svika mej. Jag känner att jag måste börja sova mer om nätterna nu alltså, dessutom så kommer jag att pinka i byxan vilken minut som helst (det skyller jag helt klart på oboyen)

Så vi hörs väl imorgon då antar jag.


P.S Jag ska försöka lägga upp mer bilder också, så att det inte bara blir massa text i inläggen ;) D.S

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback