WIIIIHO!

God morgon eller något. Vaknar av att någon bankar på dörren. Vände mig om i sängen och somnade om, sen fick jag sms. "Vakna" "Vakna" "Vakna" Gick och låste upp dörren, sen gick jag och la mig igen. Hehe. 

Det var "någon" som hade kommit med mina nycklar, lite trevligt måste jag säga faktiskt :) (vet inte ens om jag skrev att "någon" glömde dem i sin jacka! det var inte mitt fel...host host) 

Hade betygssnack i datorkunskap nyss också. Därav den roliga rubriken. WIIIIHO! :D (Läs mellan raderna för att veta vad jag fick för betyg) 

Nu ska jag faktiskt arbeta, webbdesignen ska väl vara klar idag liksom. Eller imorgon eller när det nu är. Sen ikväll blir det miljöuppgift, städa, packa, diska, sova. Det är bra det. :) 

En bild på "någon" när hon böjer ;) Haha


Kommentarer
Postat av: cilla

åh, gud, jag trodde att jag var den enda som nte var klar med miljö- uppgiften! xD

2010-12-16 @ 09:50:50

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback