Ännu ett allmänt ointressant inlägg.

Blä blä blä. Vet inte vad jag ska skriva. Borde ha gjort min miljöuppgift idag. Jag har inte ens börjat, bra jobbat Lina. Inte precis. Vill ni veta vad jag gjorde istället? Jag tittade på pokémon och gossip girl. A day well spent. Nu har jag bara 6 avsnitt kvar av pokémon säsong ett. Känns inte helt bra.

Nu ska jag äta något, en clementin kanske. Och titta på de där sista avsnitten av pokémon, och så ska jag titta på veckans avsnitt av gossip girl igen. Börjar ju trots allt 12.20 imorgon :) 


Kör på flätor inatt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Du är riktigt söt med såna flätor! Du borde ha det i skolan någon dag! :)

2010-12-08 @ 13:32:36
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback