Skolarbeten

Hemma efter en jobbig dag i skolan. Först försov jag mig, sen dk prov, sen webbdesign i typ 4 och en halv timme. Men jag har i alla fall kommit någon vart :) Det enda som saknas nu är att jag får bakgrunden i "body" att samarbeta på min första sida, att jag fixar Bob Hansson dikter och sen måste jag fixa "info" grejerna om varje person. Och det kanske låter mycket, men om man tänker på hur mycket man har gjort, så nej. Inte så mycket. Hinner nog klart i tid också :D Alltid trevligt.

Ikväll måste jag i alla fall plugga italienska, har ju prov imorgon. Och så är det ju den där viktiga lektionen i naturkunskap imorgon också. Sen är den här helvetes veckan över! Och så är det inte såååååå mycket kvar innan lovet. (novell analys, och webbdesignen) Ska nog fira imorgon att jag överlevde den här veckan (det är ju idol FINAL också!!!!) 

Nej, nu måste jag plugga lite italienska innan Robinson.

Kommentarer
Postat av: Webbdesigner

Lycka till med webbdesignen! :)

2011-04-19 @ 19:48:49
URL: http://www.webbdesigner.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback