Jag som inte ens gillar te..

Jag dricker te och tittar på längsskidor. 

Helena Ekholm (a.k.a. Jonsson. Det tog mig ett tag att fatta vem de pratade om först,) blev trea! (bra jobbat!) Och Anna Carin Olofsson Zidek blev fyra! Också bra jobbat! 

Finskorna växlade precis väldigt dåligt vilket resulterade i att den enda typ körde på svenskan. (längdskid-sprint-staffet nu) Så Sverige blev typ sist. 

Men nu hoppas jag på Norrmännen i skidskytte jaktstarten senare idag. (om de inte får för sig att de ska stänga av strömmen då..) 

Nej, nu ska jag titta på herrarnas sprint stafett och sen ska jag nog plugga lite..


Te, och min allmänna "det är helg och jag orkar inte bry mig" look ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback