Jag har inte tid med det här..

Vaknade imorse efter nio timmars sömn (med avbrott för att vakna av mardrömmar) och kände verkligen i hela kroppen hur dåligt jag mådde. Ena sekunden höll jag på att svimma av värmeslag och sekunden efter skakade jag typ tänder och fick köldskador. Feber brukar jag klassa det här som. Eftersom jag är allmänt varm i hela kroppen samtidigt som jag fryser - feberfrossa. 
Så idag är jag hemma, för jag måste på skolan imorgon och på fredag. (prov) 

Idag borde jag plugga. Borde göra webbdesign och naturkunskap. Vad har jag gjort?
Tittat på julkalendern, gråtit till veckans avsnitt av one tree hill (ett av de bättre någonsin, fast inget klår ju säsong 3 avsnitt 16 - I'm just saying) och nu ska jag titta på pokémon hade jag tänkt.



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback