För att skriva om något HELT annat

En sak jag har funderat på ett tag nu.

Hur kommer det sig att det är "okej" för tjejer som är gravida att lägga ut bilder på sig själva i bh? 

Jag menar, om jag skulle lägga ut en bild på mig själv i bh så skulle det antagligen bli ett jävla liv (inte för att jag någonsin skulle få för mig att det är en bra idé) men om jag skulle vara gravid så skulle det vara accepterat? Eller? 

Jag säger inte att det är så nu, jag har bara funderat på det. För om man besöker bloggar av unga tjejer som är gravida (de behöver ju inte vara unga heller) och så har de lagt ut en bild på sin mage liksom, men så står de ju i bh. Då är det ingen som klagar. Men som om någon lägger ut en bild på sig själv där man ser deras bh eller en bild som är tagen rakt ner i urringningen. Då är det inte okej. Jag fattar inte riktigt. 

Visst, jag skulle aldrig få för mig att knäppa en sån bild, men jag tycker bara att det är lite underligt.

Kommentarer
Postat av: agnes

för att gravida tjejerna lägger inte upp bilderna i syfte att visa tuttarna, det är magen som är i fokus. är väl ganska självklart?

vad att orda om är väl snarare när andra tjejer som vill "visa" sina bröst och "folk" lackar ur. så länge dom inte är mindreåriga borde dom få göra det dom vill ifred.

2010-12-03 @ 21:58:41
URL: http://ometthjarta.blogspot.com

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback