Back where I started.

Sitter vid datorn för första gången på länge. Nej, förresten. Det gör jag inte alls det, vilket skämt. Jag sitter vid datorn vid nätverkskabeln för första gången på länge ;) Behövde fixa lite grejer på internet så då har man ju inget val.

Inte för att jag har så mycket bättre för mig ändå. 
Sover.
Äter.
Tittar på film.
Spelar kort.
Tittar på serier.
Japp, that's about it.
Är allmänt less på allt och alla. Den här platsen förgiftar mig. Men hey, jag lever i alla fall. Det kunde ju ha varit värre ;)  

Aja, nu ska jag fixa lite grejs. Sen går jag och tittar på summerland igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörru lilla bitterfitta, fika någon dag kanske? :)

2010-12-27 @ 00:27:40
URL: http://idahedin.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback