could you love me anyway.

Imorgon flyttar jag hemifrån. Jag ändrade till och med min bostadsort på facebook till Täby inatt. Och det kändes så extremt jävla fucking skit bra!

Nu ska jag börja om, bli den personen som jag har velat vara de här senaste åren. Den Lina som bara några få människor har fått lära känna, den riktiga Lina. Och det känns så bra! Så rätt.

Jag ska sluta nu. Sluta låtsas vara någon som jag inte är. Sluta ta folks skit. Jag ska börja tro på mej själv. Sluta vara rädd för vad folk ska tycka om mej, rädd för att inte vara tillräckligt bra. Rädd för att inte ens vara tillräckligt bra för min familj. De som till och med är programmerade att älska mej. Men det är slut på den här skiten nu. Jag börjar om. Nu, inte sen. Aldrig mer sen.


Från och med nu väljer jag min egen väg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bra Lina! Lycka till nu! Kram Johanna.

2010-08-06 @ 23:12:24

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback