Vecka 12 och 13

Insåg att jag hade glömt bort det här förra veckan, så då blev det såhär nu.



He's just not that into you

- En av mina nya absoluta favorit kärleksfilmer. Den är så ärlig. Brutal, men ärlig. Och samtidigt så sjukt romantisk (och vi vet ju alla att jag älskar lyckliga slut)
Det är så rätt, om han inte har ringt på mer än en vecka. Han har inte tappat bort ditt nummer, han är inte bortrest och han har inte glömt. Han vill helt enkelt inte ringa. Osv.

Om du inte har sett den här filmen så rekomenderar jag den verkligen. Den ligger just nu väldigt långt upp på min "filmer-att-köpa" lista.

Mer orkar jag inte skriva just nu. SE DEN!

Betyg:
    


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback