Kors i taket, big time

Vet ni vad jag tänker göra?

- Gå och lägga mej.

Min hals gör jätte ont, jag nyser hela tiden, mina ögon rinner, jag har ont i nacken, och jag ska tydligen upp klockan 5 imorgon... Min förkylning är säkert 4 gånger värre nu jämfört med imorse och mina föräldrar tror att jag har feber. Svininfluensan nästa??

Så nu går jag faktiskt och lägger mej.

Det är inte säkert att jag kommer att hinna skriva något imorgon, mest troligt inte. Så om jag inte skriver mer innan vi åker till Piteå så hörs vi på Söndagkväll, eller på måndag.

Jag tänkte ge er lite helgens helgens innan jag åker så ni kan roa er med dem:

Enjoy!

Helgens kan inte sluta titta på:




Helgens låtar:











Helgens eyecandy:

Dougie Poynter


Jonas Armstrong


Nicholas D'agosto


Zac Efron


Paul Walker


Jhonny Depp som Captain Jack Sparrow



Ja, nu tror jag att ni klarar er ett tag. ;)

Ha det bäst.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback