Tisdags kväll

Tjoho igen,
Jag vet att jag glömmer att skriva hela tiden. Men jag hinner inte helt enkelt. Jag är nog en av de där som de pratar om på nyheterna hela tiden (ungdomarna som är stressade eller nåt sånt) Jag är stressad hela tiden verkligen, över allt som går att vara stressad över. Tro mej. Det är sjukt.

Ikväll skrev jag en julklappslista, det kändes lite puckat eftersom att det ändå är Oktober liksom, men mamma ville ha den nu, så då var det väl bara att sätta sej och skriva en nu då ;) Lite girig kände man sej också.

Imorgon har jag som sagt sovmorgon till halv 12 vilket är helt underbart, sen tror jag att jag har tre lektioner innan jag slutar. Dock har jag spelning med Crash efter skolan men det gills inte som lektion för det är mycket roligare och dessutom så är det ju självvalt.

Nu tänkte ajg gå och borsta tänderna sen bäddar jag nog ner mej själv i sängen med min bok (Eclipse) DEt är helt sjukt att en bok kan vara spännande fast man redan har läst den 3 gånger (på svenska, men ändå)

Är det någon mer än jag som knappt kan vänta till 20 November eller? Nu när vi ändå snackar om Twilight xD

Nej, god natt vet ja så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback