Johanna är för rolig hon

Idag på elevensval (musiken) så var Johanna allt för kul ;)

Linnea skulle spela bas och det har hon inte gjort förut, så då försökte Johanna peppa henne lite.

Johanna: Men det är ju typ bara 3, typ 4... okej 6 ackord.

Alla börjar garva, och sen när jag och Linda håller på att härma det Johanna precis sagt lägger hon till lite frånvarande.
Johanna: Okej, 7.

Ni kanske inte fattar, men kul var det i alla fall. Och jag gjorde bort mej TOTALT, och när jag säger totalt så menar jag verkligen det. Fast vi ska inte gå in på några detaljer.

Btw, så åker jag till Stockholm imorgon bitti, då blir det att träffa kompisarna och sen ska vi på New Moon! Så jag uppdaterar antagligen ingenting i helgen...men ni överlever, ni har inget val ;)

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha xD

ja du gjorde verkligen bort dig Lina xD

2009-11-19 @ 16:31:38
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback