hmm?

Nu har jag läst ut sista Twilight boken (så länge vi båda andas) och det enda jag kan tänka på är, vad ska jag göra nu?
Dock måste jag säga att fyran helt klart är den bästa, sen trean, ettan och sist tvåan, dock är alla jobbigt bra!
Eller, just precis nu tänker jag faktiskt gå och lägga mej för jag är så extremt trött och har varit det hela dagen, sov grymt dåligt inatt och den bästa sömnen jag fick igår var i bussen påväg hem från friluftsdagen i skalet, som förövrigt var helt underbar, fint väder, jätte fina backar, inga köer, och underbart sällskap! Den bästa dagen på väldigt väldigt länge!

Jag funderar starkt på att börja läsa Twilight böckerna på engelska nu, vad tror ni om det?

Nu ska jag pysa, men jag säger bara en sak,
To Roam med Robert Pattinson är en underbart bra låt!

Nu går jag,
sovgott. det hoppas jag iallafall att jag gör..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback