Tv världen är imot mej!

Vad ska jag göra om dagarna nu då har ni tänkt er!

One tree hill säsong 7 har juluppehåll i USA till den 16 januari. (tror jag att det var)
The big bang theory säsong 3 har juluppehåll till den 11 januari.
Andra avenyn har juluppehåll till den 20 januari.

Får man fråga vad ni har tänkt er att jag ska sysselsätta mej med hela jullovet?!

Jullovet slutar den 11 Januari (på min födelsedag btw) samma dag som The big bang theory börjar igen. Inser ni hur många dagar det är tills dess, 17 lite mer exakt. Jag har ingen bok att läsa och det finns inget att kolla på. Vad ska jag göra i 17 dagar!

Och säg inte umgås med vänner, jullov går ut på att jag ska ligga hemma och dega så att jag kan sova ikapp alla de där nätterna som jag var uppe och pluggade. Och kanske fixa några "tillgodo timmar" på sömn biten inför nästa termin..


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback