Matte..

Just nu har jag matte. Vadå det fattar ju vem som helst.

;)

När jag kom till skolan imorse så insåg vi att vi inte hade någon biologi för Magnus var sjuk. Kul, jag hade kunnat sova en timme till ... -.-'

För att fördriva tiden tills slöjden började så gick jag, elin, Marren och My hem till Marren och hämtade en bok som hon hade som jag ska läsa nu (dock har jag ju redan läst den)

Sen hade vi slöjd, nu har vi matte´, vi ska göra någon uppgift i excel, jag har inte läst den än. Och sen slutar vi, dock har vi spelning då.
Värt att gå till skolan idag liksom. Jag som mådde skit imorse, allting snurrade, jag mådde illa, hade ont i huvudet och kunde typ inte röra mej. Så jag tänkte ringa mamma och be henne sjukanmäla mej tills jag insåg att vi hade biologi och att jag skulle missa mycket inför provet som vi ska ha snart. och sen hade vi inte ens biologi. värt.

Nej, nu ska jag fortsätta att knäppa kort på allt jag ser (med Marrens kamera) och kanske börja med matten.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback