Julkonsert

Nu har jag för första gången i mitt liv spelat piano offentligt. Och det gick bra!
Kom nyss hem från julkonserten, jag (piano) Becca (sång) och Anton (trummor) körde One republics apologize.

Jag var sjukt nervös och när jag skulle spela så skakade mina händer hur mycket som helst, och dessutom trodde jag att jag skulle missa pedalen för mitt ben skakade så mycket. MEN DET GICK BRA (detta och det faktum att jag har höjt mej i bild har så gjort min dag)

Ett kort videoklipp från julkonserten:



Let me know what you think ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

SKITBRA!!!!

2009-12-17 @ 21:35:45
URL: http://fliziz.blogg.se/
Postat av: Malin

Men fuck me. Jag är så jävla dålig på piano. Du är ju bra ju! Najs må jag säga :)

2009-12-17 @ 21:47:00

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback