Städa..?

Okej, nu har jag sett alla avsnitt av One tree hill, eller säsong 1 - 6. Det blir ju en 7:e också, om det inte redan har kommit ut.. ? Anyone?

Dock kommer säkert säsong 7 bli den sämsta eftersom Chad Michael Murray och Hilarie Burton har hoppat av, vilket betyder no Lucas and Peyton.. :'(

Aja, det är bara tv lina.

Vad har jag gjort idag då? förutom att se klart på säsong 6 av one tree hill. Jo, jag har städat dataplatsen som såg helt förjävlig (ursäkta spåket) ut.
Det tog mej en timme men det blev bra, jag har också tagit disken. Duktigt Lina.

Nu ska jag nog packa upp min väska från Grekland, klaga inte jag har skjutit på det också, sånt är så drygt. Sen kanske jag börjar tvätta innehållet i min greklands väska. Och nu när jag ändå är igång, ska jag eller ska jag inte städa rummet??

Hmm, jag tror nästan att jag kommer att göra det, jag kommer antagligen att börja i alla fall, om jag inte "råkar" komma in i Robin Hood mappen på datorn, ni vet, datamusen går sin egen väg ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback