Måndag,

Idag är det den första dagen på påsklovet skulle man kunna säga, även om det egentligen var i Torsdags, men ni fattar.

Jag har inte gjort mycket hittills idag, sovit, spelat gitarr, ätit frukost, och suttit här, har hållt på med svenskan ett tag nu, och nu tror jag att Tomas kom hem, vilket innebär att vi antagligen ska äta middag snart, och sen blir det väl tårtkalas, eftersom Tomas inte har varit hemma sen han fyllde 18 (han var inte hemma då heller)

Sen efter det ska jag vara med Elin, vi kommer ha kul, det kan jag lova,

Och imorgon ska jag och Elin jobba igen, sen ska vi jobba tills på fredag tror jag, jag har inte så bra koll ;)

Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SVAR: Nej, det var inte det jag menade ;P

2009-04-18 @ 15:16:41
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback