Inte så säker på att jag ville bjuda på den alltså..

Okej, jag ska berätta om min eftermiddag och kväll senare. Först måste jag bara skriva något EXTREMT roligt och pinsamt som jag gjorde idag efter skolan. Så typiskt mig.

Emelie skulle på toa så jag följde med. Sen stod jag och tittade mig i spegeln och tittade i de andra speglarna samtidigt och såg bara en toalettdörr och tänkte "men shit vad konstigt att det bara finns en toalett, vad onödigt" och sen så kopplade jag ju så klart ihop det med att på den var Emelie. Så jag började sjunga så fult jag kunde.
"All by myself..don't wanna be.." ni vet vilken. (och hela tiden hör jag Emelie sitta och skratta inne på toaletten) Och sen hör jag att låset på toalettdörren vrids om och då vänder jag mig mot dörren, slår ut med armarna och tar i allt jag kan "ANYMORE!!!!!!!!!!" och tror ni att det var Emelie som kom ut eller?! Klart det INTE var. Det var någon annan tjej som jag inte känner och där står jag och gormar skit fult mot henne med armarna rakt ut. Och hon kollade jätte konstigt på mig, tvättade händerna och gick därifrån. Och hela tiden hör jag Emelie sitta och garva på den andra toaletten (och den dörren såg man tydligen inte i speglarna)

HEMSKT PINSAMT VAR DET!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback