En dag under täcket.

Idag har jag varit hemma från jobbet då jag vaknade upp med sprängande huvudvärk. Allting snurrade och jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen, så stannade helt enkelt kvar i sängen.
 
Sov några timmar till, så gott det gick och sen har jag spenderat dagen i sängen med att sova och läsa. Även det så gott det gått med dunkande huvud.
 
Boken jag läser är i alla fall en tidig födelsedagspresent från Simon (en nyutkommen uppföljare som jag gått och räknat ner dagarna till - därav tidig present, för kunde ju inte vänta till på söndag) och den är såååå bra!! Har streckläst halva boken idag trots sprängande huvudvärk, och det säger ju ganska mycket. :)
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback