Tar tag i mig själv igen.

Här har man ju inte skrivit på ett tag. Tänkte eventuellt ta tag i det igen, vi får se. Något som är helt säkert är i alla fall att jag ska börja ta tag i mig själv igen nu! Känner att jag börjar få lite balans i livet igen. Jag och Simon har snart fått ordning på lägenheten och det känns verkligen som att jag har någonstans att komma hem igen nu, vilket jag har saknat enda sedan jag flyttade ut från min lägenhet i Täby. Jobbet är väl inte direkt mitt drömjobb men det rullar på och betalar hyran, lyckas för en gång skull faktiskt spara i slutet på månaden också vilket är riktigt skönt! Och har äntligen fått tillbaka viljan att läsa som jag saknat i några månader! 

Det enda som saknas är väl träningen. Så det är den jag ska ta tag i nu! Har smygstartat lite med promenader med Simon och mina vänner för att få igång kroppen igen efter 3 månaders bihåleinflammation... Men nu är det slut på smygstartandet och jag sitter i skrivande stund nyduschad i våran nya soffa efter ett zumba-pass med Linda! Känns riktigt bra att komma igång igen! 

Nu ska jag återgå till min bok (Torka aldrig tårar utan handskar 2) trots att den gör mig så arg, ledsen och irriterad på samhället och människor. Viktig bokserie. Läs den om ni inte gjort det. 
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback