Plugg plugg plugg

3 timmar, 22 internetsidor och 2 kursböcker senare är jag äntligen färdig med en av de två återstående betygsavgörande uppgifterna i kursen Kultur och idéhistoria.
 
Med en gräns på 1500 ord har jag typ ordbajsat 1494 ord om hur Bayeuxtapeten speglar medeltidens England och så vidare. Måste ha minst vg på den här uppgiften för att kunna få mvg i kursen... så nu när jag lämnat in den är jag jättenervös. Hoppas det blev bra i alla fall :)

Nu ska jag läsa och sova. Ska upp relativt tidigt imorgon för att hinna plugga matte (och duscha) innan jag ska till skolan! :) 

1 Nationellt prov, 1 g-prov, en vg/mvg hemskrivning, en sammanslagen mvg-uppgift och 17 dagar kvar till studenten. I can do this. Tittar på den här post-it-lappen som Malin skrev på skolavslutningen förra året varje morgon när jag äter frukost och tänker "inte långt kvar nu, kör hårt!" :)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback