Mösspåtagning

Igår var det mösspåtagning och Valborg. Började dagen med att möta upp klassen inne i stan och sen var det lunch och båttur i skärgården med skolan som gällde. Den officiella mösspåtagningen och sen var vi tillbaka vid Nybrokajen vid 12. Då promenerade min klass iväg i solskenet till B100, en bar på Birger Jarlsgatan. Där vi satt i flera timmar och bara skrattade, drack alkohol och umgicks. Vid 17 begav Vanja, Cilla och jag oss till McDonalds för middag och sen bar det av på fest i Liljeholmen för att fira Valborg. Kom hem strax innan tre inatt och var helt euforiskt lycklig. Älskar min klass och kommer sakna dem så mycket efter studenten! (om 28 dagar! HOLY SHIT!) 
 
Här kommer en bildbomb från hela dagen, har tyvärr inga bilder från kvällen, men har i alla fall massa bilder från dagen. Jag har inte tagit någon av bilderna, så ni vet, jag har fått/lånat dem av Felicia, Cilla, Erika, Emelie och skolans instagram :) 










Vill bara säga att den väldigt glada mannen på den här bilden är våran rektor :) Han är så charmig. Bäst.








Sen hamnade jag, Cilla och Vanja som sagt på McDonalds för återhämting innan kvällen. Och då mådde vi väl ungefär såhär bra. 
 

Det var en helt sjukt lyckad dag och jag längtar efter att få fira studenten med de här fina människorna! :)




 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback