Hej hej och sådär

Idag har jag varit på introduktion på mitt nya jobb. Är alltså inte telefonförsäljare längre, riktigt skönt faktiskt. :) Det gick bra i alla fall och sen när jag kom hem vid 20.00 så var det bara att sätta sig och plugga inför religionsprovet imorgon. Ska ha MVG i den här kursen har jag bestämt! 

Passade på att boka resa till Sveg över påsk ikväll också, hade inte tänkt åka dit över påsk egentligen, men det är alltid skönt att få träffa mamma och pappa :) 

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka hinna få ihop i alla fall sju timmars sömn inatt. (är rätt lite för mig nu för tiden då jag snittar mellan 9 och 12 timmar per natt typ vilket innebär att jag kommer vara jättetrött imorgon) God natt! :)

Jag imorgon typ:

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback