Några dagar i Sveg <3

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter några dagar hemma hos mamma och pappa :)
 
Så vad har jag gjort under dessa dagar? 

Ätit tacos, umgåtts med mamma och pappa, varit sjuk, suttit i kyrkan som en stolt mamma tillsammans med Rebecca medan alla våra barndomsvänner tog studenten, firat att de tagit studenten, ätit plankstek, tappat rösten, planterat blommor, umgåtts mer med mamma och pappa, spelat bilbingo, läst ut The Great Gatsby och stormat in i mammas sovrum mitt i natten efter att ha sett slutet på veckans avsnitt av Game of Thrones. Typ. 
 
Behövde dessa dagar mer än jag tror att jag fattar själv och för första gången på tre år kändes Stockholm verkligen inte som hemma när jag klev av bussen. Genomgår en inre kris just nu på grund av detta.
 

Fy fan vad Anna är bra! <3 <3 <3


Ett måste om man är i Sveg på en torsdag!


Så bra, fin och underbar bok. 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback