Vaxholm och Oxelösund

Inatt har jag sovit i 13 timmar, somnade vid 21 igår och vaknade alldeles nyss. Misstänker att det var välbehövt efter de senaste två dagarna. 
 
I söndags mötte jag upp Vanja och Kajsa i Vaxholm där vi spelade minigolf, åt mat, promenerade längst med hamnen, åt glass, satt vid vattnet i timmar och sedan var Kajsa tvungen att åka hem så då avslutade jag och Vanja kvällen med någon drink vid hamnen. Sen igår var det upp och hoppa som gällde, klockan nio bar vi oss istället av på en liten roadtrip mot Oxelösund där en dag på Boda Borg väntade. Kajsa och Vanja hade aldrig varit där förut så det var roligt. På lappen man får för att samla sina stämplar står det att man i snitt klarar en bana i timmen, vi var där i fyra timmar och klarade fjorton banor. Så tänker tolka det som att vi gjorde bra ifrån oss :) 

Två riktigt roliga dagar med två riktigt fina vänner och idag ska jag träffa en precis lika fin vän! (Cilla alltså) 
 
Sen blir det att packa och städa lite för imorgon åker jag och Malin till Sveg :)












 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback