Strukturerar om hela livet

Känner verkligen hur det här med att blogga går utför. Men har varken haft tid, ork eller lust de senaste dagarna.
Så vad har jag been up to sen sist vi sågs? 

Har pluggat, läst, varit på anställningsintervju, fått jobb, jobbat och tränat. I princip.

Har i alla fall kommit fram till att jag nu i samband med att jag ska börja jobba tre dagar i veckan måste planera om i stort sett hela mitt liv och ta tag i mig själv igen. Måste alltså göra om hela mitt träningsschema för att försöka hinna med att träna, måste även se till att verkligen plugga när jag har tid över istället för att slösa bort massa tid på oväsentligt internetsurfande. Men ser det som en ny utmaning som jag antagligen kommer att må riktigt bra av i längden tror jag. Ska se till att skaffa en ordentlig kalender nu i helgen och sen blir det nog jättebra! :) 

Ska i alla fall spendera min fredag med att plugga kultur och idéhistoria. Så om ni ska ut och ha skoj, ha så roligt. Om ni som mig ska plugga plugga plugga, lycka till! :)

Jag idag:



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback