En bra dag med Oscars, träning och solsken.

Idag har jag haft en riktigt lugn förmiddag. Gick upp vid nio och käkade supergod frukost! Sen tog jag det bara lugnt resten av morgonen. Framåt eftermiddagen stack jag iväg till gymmet och körde ett konditionspass och nu har jag precis landat i soffan igen. Ska koka ihop någon slags middag nu och sen hoppa in i duschen. Ikväll/inatt är det ju Oscarsgalan också! Som jag har längtat! :) 

Är på superbra humör idag också! Om det beror på att solen faktiskt skiner för första gången på jag vet inte hur länge (hade till och med solglasögon på mig när jag gick till gymmet), för att Oscarsgalan är ikväll eller för att jag helt enkelt har insett det fina i att gå upp frivilligt innan 11 vet jag inte, men jag gillar det :)

 
Jag direkt efter gympasset - trött men glad :)
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback