SÖÖÖÖMN!

Hela den här veckan är så sjukt stressig så jag vill typ gråta. Eller egentligen vill jag bara skrika "är det så jävla svårt att ge mig två minuter så jag kan få hinna andas lite eller?"
 
Oavsett, efter jobbet idag fick jag bokstavligt talat springa för att hinna med bussen och nästa "punkt" på dagsordningen. Höll på att somna på bussen ut till Vaxholm, men passade på att läsa lite i häftet inför nationella provet på tisdag istället. Sen har jag och Vanja spenderat hela kvällen med att fixa grejer inför studentskivan på söndag. Först fixade vi min utklädnad (blev så bra!) och sen var det bara att sätta sig och fixa alla "klassens -" som ska delas ut under middagen. Fick sedan springa hemifrån Vanja för att hinna med nattbussen och ramlade in här hemma för några minuter sen. Nu ska jag klämma in åtminstone 7 timmars sömn i livet innan det är dags att bege sig till jobbet igen. Imorgon kommer mamma och pappa hit också! :) 
 
Är så trött och stressad att det känns som att jag håller på att ramla ihop, så god natt och sådär :)
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback