Ännu en helkväll med pluggande

Klockan är halv tre och jag klev precis ur duschen. Lämnade in min konfliktsanalys och projektarbetsrapport strax efter jag slutade skolan idag. Sen har jag, Vanja och Rikard spenderat hela kvällen hemma hos mig med att göra klart våran presentation om 1700- och 1800-talets kultur och idéhistoria inför imorgonbitti. Lektionen börjar klockan 08.25 och jag ska precis gå och lägga mig. Bra jobbat. Men men, vad gör man inte när man har alldeles för mycket plugg för att hinna göra saker annat än kvällen innan. Vi har som sagt suttit här hela kvällen, Rikard gick härifrån för ca 30 minuter sen liksom, men nu är vi klara med presentationen!
 
Fick tillbaka respons på en fördjupningsuppgift om tolerans jag lämnade in i Samhällskunskapen idag också. Känns bra när allt ens hårda arbete ger någonting tillbaka i alla fall! Speciellt eftersom det var en av de två uppgifterna jag måste få MVG på för att få MVG i kursen! :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

BRA!!! Hårt arbete ska löna sig snart ses vi:-))

2013-04-12 @ 07:10:30

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback