You got this.

Känner mig jätteohälsosam den här veckan. Varför? Käkade både kina snacks, chips, dipp, glass, gratinerade hallon och tacos förra veckan. Drack dessutom både läsk och cider. (och var på krogen och konsumerade x-antal sockerbomber till drinkar på måndagen - fråga inte) Och som pricken över i:et tränade jag ingenting utöver vardagsmotionen (går ju faktiskt till och från skolan de flesta dagar) och nu känner jag mig som sagt sjukt ohälsosam. Varför jag inte har tränat? Jo, för jag känner i kroppen att jag håller på att bli sjuk och då känns det vettigare att vila lite. Och så kände jag fortfarande av den lilla inflammationen i hälsenan som jag drog på mig förut. Men nu känner jag mest ångest över hela grejen. Hatar den här veckan, eller ja, förra veckan, men har blivit sjukare nu (har ont i halsen och är skittrött i kroppen) så kan ju inte träna den här veckan heller :( Livet suger.
 
Jaja, roar mig med att titta på den här bilden om kvällarna istället. För ja, chill, girl, you got this. Man får kanske fuska ibland.
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback