Trött men med en nymöblerad lägenhet :)

Idag har jag möblerat om hela min lägenhet. Fick för mig att det var en bra idé och det var det nog också. Nu är min bokhylla dubbelt så stor (så jag kan köpa fler böcker nu! :D) och allting känns bara mer, jag. Tror jag. Är nöjd i alla fall :) Försökte ta en bild, men den blev inte bra. Så ni får lita på mig helt enkelt :) Hehe

Nu sitter jag i alla fall nyduschad och helt slutkörd (det är jobbigt att flytta möbler) i sängen och funderar på att gå och lägga mig. Är som sagt rätt trött så det blir nog det snart skulle jag tro :) 





Kommentarer
Postat av: Pappsen

INGEN BILD?????

2012-09-21 @ 07:18:54
Postat av: Vanja

What he said!

2012-09-21 @ 16:33:53
URL: http://regnarbort.blogg.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback