Träningsutrustning

Sitter och tittar på internet efter lite träningsutrustning för skulle behövt investera i ett par nya hantlar. De jag har nu väger liksom 0.5kg och det känns ju inte precis som att jag kommer jättelångt med dem längre.. 
Visst att jag är medlem på gymmet som ligger en 10 minuters promenad hemifrån mig, men ibland känner man bara för att träna hemma. Dessutom gillar jag ju att blanda hårda gympass med lite lättare konditionspass ute i naturen och försöker även varva med lite lättare styrkepass hemma men som det är nu blir det lite svårt just för att jag skulle behöva lite tyngre vikter. Inte jättemycket tyngre. Men mer än 0.5kg i alla fall.

Så på tisdag när lönen ramlar in blir det en tur till Rusta för att införskaffa ett par nya hantlar och ett par fotledsvikter. 200kr känns ju helt okej att betala för det liksom! :) En bra investering om ni frågar mig! 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback