Kräftskiva i oktober :)

God morgon, idag är jag hemma från skolan för mådde jättedåligt inatt (hej jag spydde tre gånger - förlåt för info)

Men hursomhelst, kräftskiva! I lördags var jag alltså på kräftskiva. Kräftskiva i oktober???? Tänker ni säkert nu, men jag tror man behöver lite mer sånt i sitt liv. Det var i alla fall hur roligt som helst!

Vi åt kräftor, drack vin, sjöng snappsvisor, drack nubbe, dansade till gangnam style, dansade till en hel hög med andra låtar, åt gino, drack cider, hade deeptalk, dansade lite mer, skrattade massor och vandrade sedan genom natten för att ta oss till bussen. Jag ramlade nog i säng vid 04.50 tror jag.. Men så extremt lyckad kväll! :)


(Första bilden har jag lånat av Victoria Nyroos)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback