Dålig uppdatering

Är så himla dålig på att uppdatera nu för tiden. Men det beror på att min dator fortfarande är på lagning. Är inte precis ultimat att blogga via mobilen. Men det funkar. Så ska försöka skärpa mig.

Mår i alla fall sådär just nu. Snubblade nerför en backe igår vilket nog inte var jättebra för min rygg. Har haft ryggproblem hela livet (eller ja, lite då och då men så länge jag kan minnas) och på grund av det har jag nu sjuk huvudvärk (igen.. det var ju så för någon vecka sen också) Tror dessutom att jag vred min axel lite konstigt medan jag rullade nerför backen för den gör väldigt ont. Så idag har jag varit hemma från skolan och helt enkelt bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Druckit mycket te har jag gjort också. Stannar hemma imorgon också för klockan är ju tre nu och jag har inte lyckats somna än.. :( har liksom fortfarande ont i huvudet. Hoppas det blir bättre snart i alla fall för på söndag åker jag ju till Prag!!! :D (taggad till tusen)

Aja, ska nu dricka upp mitt te och fortsätta tycka synd om mig själv en liten stund till innan jag ska försöka mig på det där vi kallar sömn. God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ey, jag och din eminente bror hälsar på i veckan.. då kan jag trycka ryggen. Kommer bli super! Stretcha, värm, stretcha, värm, så släpper det kanske.

2012-10-24 @ 06:06:53
Postat av: Pappsen

Men lilla vän jag tycker också synd om dig

2012-10-24 @ 07:02:58

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback