Tillbaka på banan.

Då jag har mina gymgrejer i mitt skåp i skolan och verkligen kände för att träna idag har jag kört ett styrkepass här hemma nu ikväll. Är helt slut i armarna nu och lär ju knappt kunna bära min väska till skolan imorgon (hej träningsvärk) men älskar den här känslan! Att vara helt slut i kroppen efter ett träningspass måste vara en av de bästa känslorna i världen! (några av mina andra favoritkänslor: att lägga sig nuduschad i en nybäddad säng, att läsa ut en riktigt bra bok, att halsa ett glas iskall mjölk osv. - hej instickare med onödig info) 

Ska krypa ner i sängen nu i alla fall tänkte jag, kanske läsa lite innan jag somnar (om jag lyckas bestämma mig för vilken bok jag ska läsa i...) Hoppas på att få tillbaka mitt matteprov imorgon också. Är sjukt nervös! Återstår att se hur det gick :) 

Mår förövrigt jättebra igen nu. Vet inte om det har med att stressen över att inte ha någon dator och därför inte kunna prestera som jag vill i skolan börjar gå över (eftersom jag fått låna en dator medan min är på lagning nu) eller om det är för att jag ska åka hem till Norrland om 10 dagar och träffa mamma och pappa (det hjälper ju alltid) eller om det är för att jag tränar lika regelbundet igen nu och sover mer och sådär. Antagligen är det en kombination av alla de där. Men mår i alla fall super :) 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och för att dina vänner är så fab!

2012-11-12 @ 16:28:52

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback