Prag - dag 1

Prag, dag ett började runt sex på morgonen då det var dags att börja bege sig mot Arlanda. Väl i Prag hamnade vi på McDonalds i väntan på att få checka in på hotellet. Incheckade och klara blev det lite chillhäng på rummet innan vi begav oss ut på stan för att äta middag, sen blev det en "lugn" kväll på rummet som avslutning på kvällen :)



































Cilla, Vanja och Kajsa på arlanda i väntan på att få gå på planet :)

Jag i väntan på att få gå på planet (stulit bilden av Cilla)

Off we go!

Kajsa och Cilla var också glada :)

Cilla och Kajsa inspekterade vårat badrum! :) Förövrigt så ÄLSKADE vi det där badkaret.

Utsikten från våran balkong :)

Utsikten åt andra hållet :)

Sen blev det middag på en jättemysig italiensk restaurang! (oklart varför, men vi tycks alltid hamna på italienska restauranger)

Då jag fått order av mina syskon om att det var ett MÅSTE att dricka öl i Tjeckien passade jag på att dricka resans första öl också :)

Sen avslutade vi som sagt med en "lugn" kväll på rummet. (vi drack självklart inte upp allt det där på en kväll dock)

Cilla var fabulous som vanligt :)

Vanja var också fabulous :)

Självklart var även Kajsa det :)

Vår "lugna" kväll slutade såklart med att Cilla dansade i trapphuset :) 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback