Plugg plugg plugg och ännu mer plugg

Lämnade in min karaktärsanalys och fick den här kommentaren av min lärare 10 minuter senare:


Fick dessutom veta att jag klarade kursprovet i matte som jag trodde skulle vara SÅ KÖRT och att jag hade MVG på en skrivuppgift i svenskan som jag lämnade in för ett tag sen :)
Snacka om att göra min helg så mycket bättre! :) Kände att jag var på g med pluggandet efter de där beskeden, så jag satte mig och skrev lite på min akademiska historiauppsats också :)

Sen unnade jag mig det nya avsnittet av Grey's anatomy och nu är det dags att sova, imorgon ska jag upp vid 10 för att åka hem till Kajsa med Emelie och jobba på vårat grupparbete i svenskan hela dagen..
GE MIG SOMMARLOV! nu tack. God natt. :)

Kommentarer
Postat av: linas mamma

mycket bra lina ! jag är så stolt över dig

kram mamma

2012-05-12 @ 10:45:06
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Athena

Sånt här gör en verkligen taggad, bra jobbat!!! :D

2012-05-12 @ 20:25:26

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback