En riktigt fin vän och ännu mer plugg.

Ikväll har jag och Anna tittat på film och ätit onyttigheter. Efter det blev det Champions league finalen och en väldig massa skrik då det gick som vi ville/inte gick som vi ville. :) Var mycket trevligt och inser alltid hur mycket jag faktiskt saknar henne när jag är hemma i Sveg! <3

Efter att Anna åkt hem igen satte jag mig och pluggade lite. Redigerade och la in mitt fotoreportage (som jag fotade tidigare idag) i min portfolio och har nu skrivit största delen av min akademiska uppsats i svenska. :) Är mycket nöjd med kvällens plugg och ska nu dra mig tillbaka. Är galet trött (no shit klockan är halv fyra på natten) Imorgon ska jag skriva klart den här akademiska uppsatsen och även försöka skriva största delen av min akademiska uppsats till historian. Livet är härligt men snart är det ju i alla fall sommarlov! (LÄNGTAR!) 

God natt :)

och nej jag har inte orkat tvätta bort mitt smink ikväll...

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback