Nattplugg :)

Klockan är halv sex, jag har inom den senaste timmen druckit en och en halv lite mjölk, mailat min lärare tre gånger och alldeles nyss lämnat in två engelskauppgifter. Vet inte varför, men jag får alltid ett riktigt sug efter att plugga mitt i natten. Satt och kollade på mina slutbetyg från nian förut ikväll och kände att "nä nu jävlar ska jag plugga!" sagt och gjort (för man måste ta vara på sånna tillfällen!) så nu är klockan halv sex och jag skulle vilja skriva en uppgift till, men hittade inte instruktionerna. Så då blir det ingenting :P 

Men men, har ju gjort två uppgifter i alla fall :)

Nu ska jag äta något och titta på The big bang theory, sen SOVA! (sov till 18.30 idag... så är inte sådär jättetrött än om vi säger så) 

Jag just nu i världen skönaste beigea kofta som mamma köpte till mig <3 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback