Mars

Har nu gått från en helt oplanerad månad till fullspäckat. Som det ser ut nu kommer Mars att bli en av de bästa månaderna på LÄNGE! 

Började ju fint med klassfesten den andra mars, sen träffade jag ju Ronja för första gången på typ 4 år den 5e mars, igår var jag på Skavlan med Vanja och Elsa och ikväll ska jag och Vanja käka middag på Vapiano inne i stan. :) 

På måndag, den 20e och den 28e är det studentskivor som jag ska på med Vanja och så ska Emelie med den 28e :) 

Den 21a fyller Kajsa 18 så lördagen den 24 blir det ju utgång för att fira henne! :D 
Den 23e ska jag och Vanja på Hungerspelen som har biopremiär! 
Den 27e ska jag och Vanja på Magnus Betnér på China teatern, som jag fick av Vanja i 18års present! AWESOME! :D
Och den 29e ska jag och Emelie på Markus Krunegård :) 

Så som sagt, fullspäckat men RIKTIGT BRA! 

Har några prov här mitt i allting också, som jag fortfarande inte riktigt har listat ut hur jag ska hinna plugga till. Men det löser sig, det gör det alltid! :D 

Kommentarer
Postat av: Cilla

BYT LIV MED MEJ

2012-03-09 @ 19:04:52
URL: http://cillauas.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÄNNS JU KUL ATT INTE 22 MARS FANNS MED HMMM.....

2012-03-10 @ 17:18:01

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback