Det där med att sova...

Jag råkade somna vid tre på eftermiddagen idag ock sov tills min bror ringde och väckte mig sex timmar senare... På grund av detta är klockan nu halv sex och det är helt omöjligt att somna. Har börjat överväga att helt enkelt inte gå och lägga mig alls då jag ändå måste upp om högst fyra timmar.

Kan man räkna de där sex timmarnas sömn på eftermiddagen som den sömn jag borde ägna mig åt i skrivande stund tror ni?

Något som vore bra med att inte gå och lägga sig: mamma och Vivianne kommer hit imorgon och ska gå och lägga sig super tidigt - sover jag inte nu kanske jag också kan sova så tidigt?
Något dåligt med att inte gå och lägga sig: jag kommer antagligen vara tvungen att leva på kaffe imorgon, jag hatar kaffe.

Jaja, oavsett har solen börjat gå upp nu också. Titta vad fint:

 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback